telverdePrimăria municipiului Medgidia pune la dispoziţia cetăţenilor, începând din această săptămână, un număr de telefon tip TelVerde (gratuit) prin care pot fi sesizate problemele legate de administraţia locală.

„Oricine poate sesiza administraţiei locale problemele cu care se confruntă sau poate propune măsuri de îmbunătăţire a activităţii administrative. De la petiţii legate de administraţia publică până la probleme cu ceilalţi locatari din bloc, telverdele primăriei este destinat tuturor medgidienilor”, a informat, printr-un comunicat remis luni presei, primarul Medgidiei, Marian Iordache.

Potrivit acestuia, serviciul respectiv este disponibil în intervalul orar 16.00 – 07.00 , la numărul de telefon 0 800 800 091, apelabil din principalele reţele de telefonie fixă sau mobilă, fără costuri pentru client.

Apelurile făcute la Telverde vor fi preluate de un angajat al administraţiei locale şi, în mai puţin de 24 de ore, vor ajunge pe masa primarului, urmând să fie transmise, cu rezoluţiile aferente, către departamentele sau serviciile publice care funcţionează la nivelul municipiului.

„În zilele următoare, flyere care promovează această modalitate de comunicare directă cu administraţia locală vor fi distribuite în cartierele din municipiu”, a precizat primarul Medgidiei.

 

 

AGERPRES

Lasa comentariu