Vă oferim cele mai bune servicii de consultanţă în funcţie de nevoile dumneavoastră. Orice instituţie publică trebuie să fie conştientă de faptul că a stabili o legătură cu cetăţeanul nu se limitează la punerea unui anunţ în care sunt prezentate sumar deciziile luate. De cele mai multe ori, lipsa comunicării creează cele mai mari probleme de ambele părţi. Pentru a preveni asemenea situaţii, Asociaţia pentru transparenţă decizională pune la dispoziţia autorităţilor publice serviciile sale de consultanţă şi asistenţă, în baza legii 52/2003.
Fiecare hotărâre luată la nivel central sau local necesită consultarea în prealabil a persoanelor implicat în mod direct în acest proces. Administraţia publică trebuie să propună măsuri concrete şi soluţii potrivite cu dorinţele şi nevoile tuturor cetăţenilor. Comunicarea reprezintă cheia succesului unui proiect şi apropie cele două instanţe – comunitatea şi administraţia publică – în vederea unei bune colaborării. Numai în acest mod, va creşte şi încrederea oamenilor în instituţiile publice.
Pachetul nostru de servicii cuprinde:

–    Alegerea unor metode inovative de implicare a cetăţenilor în funcţie de grupul vizat;
–    Planificarea unei şedinţe (stabilirea activităţilor principale, calendarul desfăşurării evenimentelor);
–    Consultanţă şi asistenţă în vederea stabilirii mijloacelor de promovare a evenimentului de interes public (afişe, pliante, invitaţii, anunţuri)
–    Asistenţă privind evaluarea întregii acţiuni;
–    Realizarea rapoartelor pentru instituţie şi informarea cetăţenilor.